Online bestellen, hoe werkt het?

Met de komst van de huidige website hebben wij een bestelmodule geïntegreerd. Dit maakt het voor u als klant mogelijk om uw bestelling via deze website te plaatsen. Hiervoor heeft u een account nodig en u dient als klant bekend te staan bij Gebo Gelato zodat wij deze account kunnen verifiëren. In onderstaande tekst wordt stap voor stap uitgelegd hoe u online uw bestelling kan plaatsen.

 

Maak een account aan

Als klant van Gebo Gelato kan u uw bestelling plaatsen via de bestelmodule op deze site. Hiervoor heeft u een account nodig, deze kan u aanmaken door te klikken op de knop Inloggen (rechtsboven in de oranje menubalk). U klikt op Account aanvragen waar u vervolgens de gegevens invoert die corresponderen met uw bedrijf, de velden met een sterretje zijn hier verplicht. Bij Assortiment kiest u welk assortiment (Horeca/IJssalon/Beide) op uw bedrijf van toepassing is, u krijgt vervolgens toegang tot de bestelomgeving van dit assortiment.

Nadat u de aanvraag heeft verstuurd is het onze taak deze te verifiëren. Na goedkeuring ontvangt u een e-mail met uw wachtwoord, vanaf dat moment kan u gebruik maken van onze besloten diensten.

Stel uw bestelling samen

Zoals is aangegeven bij Stap 1 kunt u enkel bestellen in het door u zelf toegewezen assortiment. In het geval van het Horeca-assortiment klikt u in het menu Horeca op Bestellen. U ziet hier een bestelformulier vergelijkbaar met onze faxlijsten. Hier kunt u uw bestelling samenstellen naar wat u nodig heeft.

Nadat de bestelling compleet is, geeft u een voorkeursdatum van levering aan. In de meeste gevallen heeft uw vestiging of plaats van de vestiging één of twee vaste leverdagen. Wij zullen telefonisch contact met u opnemen mocht uw voorkeursdatum niet kloppen. Het vakje Opmerkingen spreekt voor zich. Als alles in orde is kan u uw bestelling afronden door op de knop Bestellen te klikken.

Bevestig uw bestelling

Wat volgt is een pagina die een overzicht toont van uw bestelling. Komt u niet op deze pagina, dan is uw bestelling mislukt. De oorzaak hiervan kan zijn dat u onvoldoende liters heeft besteld, het minimum is 15 liter ijs per levering.

We gaan ervan uit dat uw bestelling voldoende ijs bevat en het besteloverzicht klopt. De bestelling rondt u af door te klikken op de knop Bevestigen. U komt op een pagina waarop uw bestelling wordt bevestigd waarna u ook een opdrachtbevestiging krijgt op het geregistreerde e-mailadres. Vervolgens gaan wij met de bestelling aan de slag en zal u deze op de gekozen datum in huis krijgen.

Screenshot van bestelomgeving