Veelgestelde vragen

Waar blijft mijn ijs? Welke wagen staat er straks voor mijn deur? Hoe bestel ik dat heerlijke schepijs? De meeste onderwerpen zijn tamelijk vanzelfsprekend. Mocht je echter nog vragen hebben over onze werkwijze, de wijze waarop je moet bestellen en wanneer je de bestelling kan verwachten, dan tref je hieronder een aantal veelvoorkomende vragen en antwoorden die wellicht van toepassing zijn.

Online bestellen

Hoe krijg ik toegang tot het bestelgedeelte?

Inloggen doe je door rechtsboven op de website op AANMELDEN te klikken. Uiteraard heb je hiervoor een bestelaccount nodig, hiervoor moet je wel bekend zijn in ons klantenbestand. Ben je dat al? Activeer dan eenvoudig je bestelaccount door middel van je debiteurnummer.

Wat is het voordeel van het aanmaken van een account?

Met een account kan je online bestellingen plaatsen. U doorloopt het uitgebreide assortiment en bestelt de producten die je wenst te ontvangen. De bestelmodule is goed te gebruiken op laptop, tablet of smartphone en geeft je de gelegenheid om gemakkelijk en in alle rust een bestelling te plaatsen en terug te zien.

Kan ik mijn vorige bestelling herhalen?

De website houdt een bestelhistorie bij van online geplaatste bestellingen. In je klantenomgeving (bereikbaar door rechtsboven op de pagina op je debiteurnaam te klikken) vind je een kopje  BESTELLINGEN. Hier vind je eerdere bestellingen en deze kan je dan ook herhalen. De artikelen uit deze bestelling worden dan in de bestellijst geplaatst, hier kan je zonodig de aantallen nog veranderen of producten aan toevoegen alvorens de order te bevestigen.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Nadat je een bestelling geplaatst hebt krijg je een orderbevestiging per e-mail. Controleer altijd of je deze hebt ontvangen, dan weet je zeker dat de bestelling goed is aangekomen.

Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

Een geplaatste bestelling kan niet meer aangepast worden. Mocht je nog iets willen toevoegen aan de bestelling dan kan je altijd nog een extra order plaatsen of even bellen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Dat is geen probleem. Met de functie wachtwoord vergeten kan je altijd weer een nieuw wachtwoord opvragen.

Leveringen

Hoeveel bakken moet ik minimaal bestellen?

Afhankelijk van de reisafstand verwacht Gebo Gelato een minimum bestelbedrag van €45,-. Wij stellen het op prijs als je vooruitkijkt met het plaatsen van de bestelling. Dat voorkomt extra aflevermomenten, kilometers en pakbonnen.

Wanneer komen jullie bij mij leveren?

Wij beleveren elke provincie/regio tweemaal per week. Deze aflevermomenten zijn op vaste dagen, meer informatie hierover kan je vinden op deze pagina.

Wordt een bestelling gratis bezorgd?

Gebo Gelato rekent geen transport- of verzendkosten.

Kan ik mijn bestelling ook ergens afhalen?

Dat kan zeker, maar maak hiervoor wel even een afspraak zodat wij tijd hebben om dit klaar te zetten voor je. Bij het voltooien van je online bestelling kan je de optie afhalen ook selecteren. Hiervoor meld je je op de Donkervoortlaan 20, 3261NH Oud-Beijerland. Dat is het logistieke adres van Gebo Gelato.

Producten

Zijn de getoonde prijzen op de website exclusief BTW?

Ja, alle artikelprijzen die je op de website vindt zijn exclusief BTW.

Hoe kan ik zien welke allergenen in een product zitten?

De allergenen-informatie is te vinden in de omschrijving op de productpagina’s. Verder is deze informatie te vinden op het etiket en op de beschikbare allergenenlijst.

Hoe kan ik het schepijs het beste bewaren, scheppen en welke bakken zijn geschikt voor mijn zaak?

Meer informatie over het presenteren, bewaren en verkopen van ons schepijs vind je op deze pagina. Ook één van onze verkopers kan hier bij ondersteunen.

Betaling

Hoe vindt de betaling plaats van bestellingen?

Alle bestellingen worden in principe op rekening geplaatst, dat wil zeggen dat je een factuur ontvangt en deze binnen de betaaltermijn (14 dagen) dient over te maken. Er is echter ook een mogelijkheid tot automatische incasso, vraag hiervoor een machtigingsformulier op via de contactpagina.

Kan ik de facturen per mail ontvangen?

Jazeker. Gebo Gelato stuurt bij voorkeur de facturen per email. Wil je deze toch per briefpost ontvangen dan is dat ook mogelijk.

Reclame

Op welke manier kan ik ijssmaken aanduiden in mijn ijsvitrine?

Gebo Gelato heeft van alle ijssmaken naamstekers beschikbaar. Deze steek je in de ijsbak en zijn steeds weer opnieuw te gebruiken bij de volgende bak van dezelfde smaak. De naamstekers zijn prima te reinigen met een vochtige doek, ze zijn echter niet vaatwasser-bestendig

Biedt Gebo Gelato ook vlaggen of posters aan?

In principe hebben wij geen standaard reclamemateriaal als vlaggen of posters. Mocht je interesse hebben in een dergelijke reclame-uitingen, dan kan je dit overleggen met één van onze verkopers.