Veelgestelde vragen
Waar blijft mijn ijs? Welke wagen staat er straks voor mijn deur? Hoe bestel ik dat heerlijke schepijs? De meeste onderwerpen zijn tamelijk vanzelfsprekend. Mocht u echter nog vragen hebben over onze werkwijze, de wijze waarop u moet bestellen en wanneer u de bestelling kunt verwachten, dan treft u hieronder een aantal veelvoorkomende vragen en antwoorden die wellicht van toepassing zijn.
ONLINE BESTELLEN
Hoe krijg ik toegang tot het bestelgedeelte?
Inloggen doet u met de gelijknamige knop rechts bovenaan de pagina. Uiteraard hebt u daarvoor wel een account nodig; een account is echter voorbehouden aan bij ons bekende debiteuren. Zodra u klant wordt bij Gebo Gelato krijgt u ook een gebruikersaccount toegewezen. Nog geen klant? Vul dan een aanvraagformulier in of probeer onze smaakbox.
Wat is het voordeel van het aanmaken van een account?
Met een account kunt u online bestellingen plaatsen. U doorloopt het uitgebreide assortiment en bestelt de producten die u wenst te ontvangen. De bestelmodule is goed te gebruiken op laptop, tablet of smartphone en geeft u de gelegenheid om gemakkelijk en in alle rust een bestelling te plaatsen.
Kan ik mijn vorige bestelling herhalen?
De website houdt een bestelhistorie bij van online geplaatste bestellingen. Via de knop bestelhistorie vindt u hiervan een overzicht en kunt u desgewenst één van deze orders herhalen. De artikelen uit deze bestelling worden dan in de bestellijst geplaatst, hier kunt u vervolgens zonodig de aantallen nog veranderen of producten aan toevoegen alvorens de order te bevestigen.
Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
U ontvangt per email een orderbevestiging van de bestelling met een uniek ordernummer. Het is daarom zeer belangrijk dat het juiste emailadres ingevuld staat. Ontvangt u geen email? Check in eerste instantie de map ongewenste mail. Als u geen email hebt ontvangen, dan kan de oorzaak zijn dat er iets is misgegaan tijdens de bestelprocedure en uw bestelling niet voltooid is. Controleer uw bestelhistorie of uw bestelling hierin voorkomt.
Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?
Een geplaatste bestelling kan niet meer aangepast worden. Mocht u nog iets willen toevoegen aan de bestelling dan kunt u altijd nog een extra order plaatsen.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Dat is geen probleem. Met de functie wachtwoord vergeten kunt u altijd weer een nieuw wachtwoord opvragen.
LEVERING
Hoeveel bakken moet ik minimaal bestellen?
Afhankelijk van de reisafstand verwacht Gebo Gelato een minimum bestelbedrag van 30 euro. Wij stellen het op prijs als u vooruitkijkt met het plaatsen van de bestelling. Dat voorkomt extra aflevermomenten, kilometers en pakbonnen.
Wanneer komen jullie bij mij leveren?
Wij beleveren elke provincie/regio tweemaal per week. Deze aflevermomenten zijn vastgelegd op de volgende dagen:
Zuid-Holland, rechterhelft Noord-Brabant (vanaf Tilburg), Limburg, rechterhelft België
DINSDAG & VRIJDAG:
Zeeland, Zuid-Holland, linkerhelft Noord-Brabant, linkerhelft België
WOENSDAG & ZATERDAG:
Gelderland, Utrecht, Flevoland, Noord-Holland, Overijssel, Groningen, Drenthe, Friesland
Wordt een bestelling gratis bezorgd?
Gebo Gelato rekent geen transport- of verzendkosten.
Kan ik mijn bestelling ook ergens afhalen?
Bij voorkeur leveren wij alles per diepvrieswagen aan. Mocht u toch in de gelegenheid zijn dat u de bestelling wilt afhalen, dan is dat mogelijk op onze locatie in Oud-Beijerland. Wij vragen u hiervoor wel eerst even (telefonisch) een afspraak te maken.
PRODUCTEN
Zijn de getoonde prijzen op de website exclusief BTW?
Ja, alle artikelprijzen die u op de website vindt zijn exclusief BTW.
Hoe kan ik zien welke allergenen in een product zitten?
De allergenen-informatie is te vinden in de omschrijving op de productpagina’s. Verder is deze informatie te vinden op het etiket en op de beschikbare allergenenlijst.
Hoe kan ik het schepijs het beste bewaren, scheppen en welke bakken zijn geschikt voor mijn zaak?
Meer informatie over het presenteren, bewaren en verkopen van ons schepijs vindt u op de pagina Gebruiksadvies.
BETALING
Hoe vindt de betaling plaats van bestellingen?
Alle bestellingen worden in principe op rekening geplaatst, dat wil zeggen dat u een factuur ontvangt en deze binnen de betaaltermijn (14 dagen) dient over te maken. Er is echter ook een mogelijkheid tot automatische incasso, vraagt u hiervoor een machtigingsformulier op via de contactpagina.
Kan ik de facturen per mail ontvangen?
Jazeker. Gebo Gelato stuurt bij voorkeur de facturen per email. Wilt u deze toch per briefpost ontvangen dan is dat ook mogelijk.
RECLAME
Op welke manier kan ik ijssmaken aanduiden in mijn ijsvitrine?
Gebo Gelato heeft van alle ijssmaken naamstekers beschikbaar. Deze steekt u in de ijsbak en zijn steeds weer opnieuw te gebruiken bij de volgende bak van dezelfde smaak. De naamstekers zijn prima te reinigen, ze zijn echter niet geschikt voor de vaatwasser.
Biedt Gebo Gelato ook vlaggen of posters aan?
In principe hebben wij geen standaard reclamemateriaal als vlaggen of posters. Mocht u toch interesse hebben in een dergelijke reclame-uitingen, dan kunt u dit overleggen met één van onze verkopers.